sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Voimapyörä -arjen kaveri

Löysin Tarjoustalosta voimapyörän ja hetken mielijohteesta kuljin se kainalossani ulos kaupan ovista. Miksi sen halusin? Ei harmainta aavistustakaan. Kenties paketin kuvat "kevyestä" rullailusta saivat minut innostumaan. You Tubesta katsoin esimerkkivideoita ja pian sen tajusin, että tämän härpäkkeen käyttö on sitten saakutin vaikeaa ja tuottaataatusti kipeät vatsalihakset 3 minuutin käytön jälkeen. Ehkä mussa on masokistin vikaa, mutta meikä saa kiksit tosta härpäkkeestä. Oon ottanut sen osaksi aamurutiinejani. 3 minuuttia rullailua joka päivä. Enempään en edes pysty. Jokaisessa videossa korostettiin asennon tärkeyttä ja tämän vuoksi rullailumatka mullakin on (vielä) lyhyt. Ajatellin tänään mitata huvikseni rullailumatkan ja katsoa kuukauden päästä onko edistystä tapahtunut. Mua motivoi kaikkein eniten edistyksen näkeminen konkreettisesti.







Ruokavaliosta sen verran, että oon yrittänyt pysyä säännöllisissä ruoka-ajoissa, mutta huomaamatta välillä ruokailu venyy ja sitten tulee syötyä ihan älyttömästi liikaa. En ole ryhtynyt herkkulakkoon, koska se vaan todistetusti pahentaa mun karkkihimoa. Mutta olen huomannut, että säännölliset ruoka-ajat ja vedenjuonti estää herkkuhimoja, mutta heti kun näistä kahdesta lipsuu....löydän itseni R-kioskin kassalta suklaapatukka kädessä. Liha on heikko. Eilen lipsuin sitten kunnolla. Katsoin telkasta leffan The Holiday ja pakkohan sitä varten oli kaivata vanhat karkkipussien jämät. Söin ja iski huono olo. En tiedä johtuiko esansseista vai morkkiksesta. Eli seuraava tavoite on keksiä jotain terveellisempää leffaherkkua, kun en mä näemmä kykene katsomaan leffoja vielä ilman mitää syötävää....




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3